kategorie
novinky
20.03.2025
Již nyní můžete vybírat jarní pobyty ze široké nabídky balíčků na zámcích a v jejich okolí, kterou naleznete na našem
...více informací
top 5
FAQ
1. Dárkový balíček
Co naleznete v dárkovém balíčku?
Dárkový balíček obsahuje certifikát na zážitkový pobyt, který je vystaven na jméno obdarovaného. Dále v něm naleznete bližší informace ke zvolenému pobytu včetně harmonogramu, slevový kupon na další nákup, soutěž, poděkování
Je někde v balíčku uvedena cena?
Cena není uvedena na žádném dokumentu. Balíček tedy lze předat ihned obdarovanému.
Lze balíček poslat rovnou obdarovanému?
Ano, po provedení platby převodem balíček odešleme přímo obdarovanému.
Lze zážitkový pobyt vyměnit, pokud byste raději vyzkoušeli něco jiného?
Ano, výměnu provedeme zdarma, u dražšího pobytu se pouze doplatí rozdíl v ceně.
2. Objednávka / doručení
Jak mohu zážitkový pobyt objednat?
Standardní objednávka probíhá vyplněním objednávkového formuláře, dále lze uskutečnit objednávku emailem či telefonicky.
Jakým způsobem lze provést platbu za zážitkový pobyt?
Můžete zvolit mezi platbou na dobírku při převzetí balíčku nebo platbou převodem.
Jaký můžete zvolit způsob doručení Vašeho balíčku?
Při platbě na dobírku či při bankovním převodu zasíláme zásilky doporučeně Českou poštou. Pro urgentním doručení lze zvolit službu na dobírku expres ( do druhého dne) či zaslání certifikátu a informací emailem (ihned), po předešlé dohodě lze zásilku vyzvednout v kanceláři. (po platbě bankovním převodem).
3. Certifikát k pobytu
Jak zarezervovat termín pobytu u otevřeného poukazu?
Telefonicky či emailem kontaktujte zástupce společnosti se zvoleným termínem.
Lze na certifikát přidat nějaké sdělení obdarovanému?
Ano, na certifikátu je kolonka pro vzkazy obdarované / mu.
Jaká je platnost certifikátu?
Platnost certifikátu je standardně 6 měsíců, aby jste měli dostatek času na zvolení vhodného termínu.
4. Ostatní
Jak postupovat, pokud si přejete ponechat volbu pobytu na obdarované / m?
Pro tento případ nabízíme volné poukazy, které jsou v 5 cenových kategoriích a nebo je vystavíme na jakoukoliv Vámi požadovanou částku.
Lze získat slevu při větším odběru zážitků?
Ano, v tomto případě nás prosím kontaktujte telefonicky či emailem.
Pokud máte jakékoliv další dotazy, prosím neváhejte nás kontaktovat.

